Понеділок, 13.05.2024, 13:05
Вітаю Вас Гість | RSS

Осійська початкова школа

Годинник
Скарбничка
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Конспекти уроків

Конспект уроку з образотворчого мистецтва для 4-го класу
[ Викачати з сервера (6.1 Kb) ] 06.11.2012, 13:52

Тема: Предача образів добрих героїв, їхнього вбрання за мотивами народних казок. ("Котигорошко”.)

Мета: вчити учнів передавати  в малюнках образ позитивних героїв з казки ("Котигорошко”) через міміку та підбір кольорів, закріплювати технічні вміння у роботі з фарбою, виховувати акуратність, любов до казок.

Обладнання: альбом, краски, олівець, малюнки, зразки дитячих робіт.

 

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

ІІ. Вступна бесіда.

-         Дітки, ви всі напевно любите казки? Тому, що дитинство наше наповнене казкою, де добро завжди перемагає зло.

-         На які види поділяються казки?

-         (Казки про тварин, народні, авторські, чарівні.)

-         А які ви знаєте авторські казки?

-         (Казки, які написав автор: Андерсон "Гидке каченя”, "Снігова королева”…)

-         А які це народні казки?

-         (Які склав народ.)

-         Які ви знаєте народні казки?

-         Діти, а які це чарівні казки, які ви знаєте чарівні казки?

-         Це казка, де добро перемагає зло за допомогою чаклунства?

-         Ви мабуть знаєте казку "Котигорошко”.

-         Про що розповідається в цій казці?

-         Хто такий Котигорошко?

-         Чому він бився з змієм?

-         Що сталося з хлопчиком коли він знайшов своїх братів і сестру?

ІІІ. Оголошення теми і завдань уроку.

- Отже, сьогодні ми будемо малювати головного героя казки – Котигорошка. Давайте розглянемо його.

ІV. Засвоєння нових знань, умінь і навичок.

1.     Аналіз зразка.

-         Хто зображений на малюнку?

-         Як повернуто альбомний аркуш?

-         Де розміщений Котигорошко?

Розглянемо Котигорошка, він ще маленький на зріст, треба намалювати міцну шию, руки, тулуб.

-         Як одягнутий Котигорошко?

-         Що він тримає в руці?

-         Які кольори підібрані?

2.     Пояснення послідовності роботи олівцем.

Альбомний аркуш повернемо вертикально, знизу дугою намітимо пагорб. Посередині альбомного аркуша зобразимо постать Котигорошка. Малюємо великого розміру, бо він головний герой нашого малюнка.

Роботу розпочинаємо з вертикальної допоміжної лінії на якій позначимо зріст Котигорошка. Ділимо вісь на дві рівні частини, отримані частини ділимо на три рівні частини. У верхній частині відрізка малюємо круглу голову, знизу у вигляді маленького прямокутника намічаємо шию. Також прямокутником намічаємо тулуб, одну і другу ноги. У вигляді прямокутника зобразимо руки: одна зігнута у лікті. Так само малюємо другу руку, в якій Котигорошко тримає булаву. Верхню частину булави малюємо у вигляді  овала, а нижню – у вигляді прямокутника. Далі уточнюємо малюнок. Роботу розпочинаємо із злбраженням голови на якій промальовуємо волосся. Потім малюємо круглі очі і маленькими рисочками намітимо брови. Маленьким трикутником намітимо ніс, знизу обличчя у вигляді дуги усміхнений рот.

Уточнимо елементи костюма, сорочку. Намітимо вишивку біля комірця та на рукавах. Потім домалюємо пояс, посередині пояса два кінці якого звисають до низу. Знизу тулуба у вигляді видовжених овалів домалюємо шаровари.

3.     Пояснення послідовності виконанння роботи кольором.

-         Роботу фарбами розпочинаємо із зображення головного героя. Підберемо фарбу для рук та ніг. Для чого на палітрі наберемо червоного кольору до нього капельку жовтого. Цим кольором зобразимо кисть руки та шию, стопу. Поки фарба підсихає ми наберемо зеленого кольору і замалюємо шаровари, пропускаючи пояс. Булаву сірою фарбою. Чуб замалюємо коричневим кольором, а також очі і брови, рот -  червоним.

V. Закріплення вивченого матеріалу.

-         З чого розпочинаємо малювати постать Котигорошка?

-         Щоб правильно намалювати голову, як ділимо допоміжну лінію?

-         За допомогою якої геометричної фігури намалюємо тулуб та ноги, руки.

-         Які підбираємо кольори?

VІ. Самостійна робота та керування нею вчителем.

VІІ. Підсумок уроку.

1.     Аналіз учнівських робіт.

-         Чий малюнок найбільш вдалий?

-         Хто правильно зобразив Котигорошка?

-         Чи правильно виконана робота фарбами?

2.     Загальний підсумок.

-         На яку тему ми виконували сьогодні малюнок?

-         Що нового дізналися?

-         На які види поділяються казки?

-         Про що розповідається у народних казках?

-         До якого виду казок належить казка "Котигорошко”?

-         Чому Котигорошко позитивний герой, за що він боровся?

VІІІ. Прибирання робочих місць.

 

 

Категорія: Конспекти уроків | Додав: EV
Переглядів: 12655 | Завантажень: 682 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024