Понеділок, 13.05.2024, 23:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Осійська початкова школа

Годинник
Скарбничка
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Конспекти уроків

Конспект уроку з образотворчого мистецтва для 1-го класу
[ Викачати з сервера (8.1 Kb) ] 06.11.2012, 13:47

Тема: Виконання ілюстрації до української народної пісні "Ходить гарбуз по городу”.

Мета:  вчити учнів передавати в малюнку сюжети із вірша, формувати способи художньо-образного відображення предметів, явищ, використовуючи колір, форму, композицію. Учити самостійно вдосконалювати технічні навички зображувальної діяльності, вибирати способи зображення відповідно до характеру образу, вміти користуватися акварельними фарбами. Розвивати естетичні почуття, творчу уяву. Виховувати любов до народної пісні.

Обладнання: таблиці, малюнки, ілюстрації із зображенням овочів та фруктів.

 

Хід уроку

I. Організація учнів до уроку.

1, 2, 3, 4, 5 – прошу всіх рівненько встать.

Продзвенів і стих дзвінок починається урок.

-         До якого уроку ви приготувалися?

-         Перевірте чи все необхідне є у вас на партах.

II. Вступна бесіда.

-         Діти, я знаю, що ви любите відгадувати різні загадки. Із загадок, які я вам зараз загадаю, здогадаєтесь, хто зараз прийде до нас у гості на урок.

 

1.     Загадування загадок.

·        Червоний ніс у землю вріс.

                                                   (Морква)

·        Хто ховає під кущі

Наші супи і борщі?

Я росла в темній темниці,

Як зросла взяли в світлиці,

З мене шкуру всі деруть.

Мене варять, мене труть.

Відгадайте хто я є?

Чи ви знаєте мене?

                                 (Картопля)

 

·        Ми без рук і без ніг, а в’ємося на батіг

Ну ж бо, в коло всі ставайте,

Та город свій прославляйте.

Ні когось тут ще нема,

Здогадайтесь. . . ?

                             (Гарбуза)

 

2.     Гра "Опиши, я відгадаю”.

-         Подивіться  уважно на те, що лежить на столі. Там овочі і фрукти. З усього виберіть щось одне. Я запитуватиму, а ви відповідатимете. Тільки не говоріть назви вибраного вами овоча чи фрукта, а розповідайте, який він. Я спробую відгадати за вашими розповідями.

-         Який він за формою?

-         Якого він кольору?

-         Який на смак?

-         Чи гладенький він?

-         Це овоч чи фрукт?

3.     Продовження бесіди.

-         Зараз ви спробуєте створити за власною уявою та фантазією ілюстрацію до народної пісні "Ходить гарбуз по городу”.

-         Може хтось напам’ять знає пісню?

-         Прочитайте її. Пригадайте ті місця, де описуються персонажі: гарбуз, жовта диня, огірки, буряк, морква.

4.     Словникова робота.

Ілюстрація – зображення, що пояснює або доповнює текст у книжці, журналі, газеті.

III. Оголошення теми і завдань уроку.

-         Отже, на сьогоднішньому уроці ми виконаємо ілюстрацію до української народної пісні "Ходить гарбуз по городу”. Навчимося передавати в малюнку сюжети із вірша.

ІV. Засвоєння нових знань, умінь і навичок.

1.     Аналіз зразка.

-         Подивіться на малюнок, який епізод з пісні зображено?

-         З ким розмовляє гарбуз?

-         Що це зображено на малюнку?

-         Які підібрані кольори?

-         Зверніть увагу, що на малюнку незвичайне?

-         Овочі зображені з очима, ротом, носом, руками та ногами, як живі істоти, що розмовляють один з одним.

2.     Послідовність виконання роботи олівцем.

-         Для того, щоб намалювати таку ілюстрацію до пісні, ми беремо епізод із пісні кому який подобається.

-         З ким зустрівся гарбуз і розмовляв?

-         Це всі герої з якими розмовляв гарбуз?

-         Кожен з вас може зобразити тих героїв, які вам найбільше довподоби.

-         Наприклад, зобразимо епізод, коли гарбуз розмовляє з морквою.

Я морквина невеличка

І зелена в мене гичка.

Дуже добре я дозріла,

Бо на сонці личко гріла.

А хто пє морквяні соки –

У того румяні щоки.

-         А що то за коні в полі на притоні:

Довгасті, голчасті, зеленої масті,

Нікого не возять, лише солі просять?

(Огірки)

Я зелений огірочок

Кудрявий маю я листочок

Стелюся низенько,

Збирайте мене швиденько.

 

Червоний Макар

По полю скакав

Та й у борщ попав.

(Буряк)

Я кругленький хлопчик

Як у мишки – хвостик

Червоненький я на вроду

Хочу в борщик із городу.

 

Сама жовта і цукриста,

Ця красуня золотиста.

Я на сонці сонцем сяю,

Родичів багато маю.

Гарбузову господиню

Усі знають. Хто я?

(Диня)

- Так як гарбуз головний герой, то ми його малюємо великого розміру, округлої форми, посередині альбомного аркуша. Навпроти гарбуза зобразимо моркву.

-         Якої форми морква?

-         Морква нагадує форму видовженого трикутника.

- Отже, ми на малюнку зобразимо коло і трикутник, щоб перетворити ці фігури у незвичайних героїв домалюємл очі  у вигляді кружечка, носик та відкритий рот. А щоб посилити жести, то можна домалювати руки розведені в сторони, та ноги за допомогою яких гарбуз ходить по городу.

- Так само створюємо образ моркви. У верхній частині моркви зобразимо очі, трикутником носик і округлий рот, а щоб нагадувала дівчинку намалюємо зелені коси.

-         Що можна ще на городі побачити?

-         Так, соняшник, інші овочі, розміщені далеко, травичку, стежку. Кожен доповнить малюнок за власним бажанням.

3.     Пояснення виконання роботи кольором.

-         Які кольори підберемо для гарбуза?

-         Якими кольорами зобразимо морквину?

-         Які кольори підберемо для зелені в городі?

-         Якими кольорами зобразимо небо?

- Роботу кольором розпочнемо з зображення головного героя, а потім зобразимо деталі, які доповнюють малюнок. Фарби розводити будемо на палітрі, фарба повинна бути світла, прозора, працюючи фарбою не виходьте за контури малюнка. А далі  уточнимо роботу темними кольорами.

V. Узагальнення і систематизація набутих знань.

-  Отже, яких головних героїв зобразимо на ілюстрації?

-         Гарбуза, моркву, огірки, квасолю, бурячки.

-         Де на малюнку зобразимо головного героя?

-         Якого розміру?

-         Які кольори підбираємо до малюнка?

VІ. Самостійна робота учнів та керування нею вчителем.

VII. Підсумок уроку.

1.     Аналіз робіт.

- Відбираю до аналізу найбільш вдалі роботи, до аналізу залучаю всіх учнів класу.

- Визначаємо: чи відповідає зміст малюнка змісту пісні. Визначаємо де на малюнку зображено головного героя, якого розміру і як підібрані кольори. Визначаємо вдале виконання та недоліки в малюнку. Звертаю увагу на творчий підхід до роботи.

2.     Загальний підсумок уроку.

-         Отже, ми ілюстрували пісню "Ходить гарбуз по городу”.

-         Як назвемо малюнок, який ми виконали?

-         Що ви довідалися про правила зображення головних героїв?

VIII. Прибирання робочих місць.

Категорія: Конспекти уроків | Додав: EV
Переглядів: 8165 | Завантажень: 350 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024